Informujemy, że obsługa spraw związanych z rejestracją osób bezrobotnych i poszukujących pracy jest realizowana głównie poprzez wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji za pośrednictwem elektronicznego systemu rejestracji, który dostępny jest na stronie www.praca.gov.pl.
Możliwe są dwa sposoby rejestracji:
- Pełna rejestracja za pośrednictwem Internetu, z której mogą skorzystać osoby dysponujące:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym
Instrukcja elektronicznej rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy
- Prerejestracja - osobom, które nie posiadają jednego z ww. podpisów, po przekazaniu danych za pomocą formularza elektronicznego, zostanie wyznaczony termin stawiennictwa w urzędzie pracy, nie dłuższy niż 7 dni roboczych, w celu dostarczenia wszystkich wymaganych na potrzeby rejestracji dokumentów i dokonania rejestracji. Rejestracja nastąpi z dniem stawiennictwa w urzędzie pracy.
W przypadku braku możliwości wypełnienia wniosku za pośrednictwem elektronicznego systemu rejestracji, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. 63 24 77 836 w celu umówienia terminu wizyty do rejestracji.