Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
ul. Zakładowa 462-510 Konin
woj. wielkopolskie
NIP: 6651654898
REGON: 310017791
Kontakt z Urzędem jest możliwy poprzez:
- stawiennictwo osobiste w siedzibie Urzędu przy ul. Zakładowej 4 w Koninie;
- kontakt telefoniczny pod numerem 63 24 77 800;
- faksem na numer 63 24 77 801;
- pocztą elektroniczną na adres pup@konin.praca.gov.pl
- listownie na adres: ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin.
Sekretariat | tel.: +48 63 24-77-800 / fax.: +48 63 24-77-801 |
Rejestracja | tel.: +48 63 24-77-824 |
Dotacje | tel.: +48 63 24-77-840 |
Szkolenia | tel.: +48 63 24-77-843 |
Staże | tel.: +48 63 24-77-838 |
Pośrednictwo Pracy | tel.: +48 63 24-77-830 |
ZIELONA LINIA | tel. +48 19 524 |
Kontakt z Inspektorem Danych Osobowych:
mgr Arleta Janczak e-mail: iodo@konin.praca.gov.pl
Godziny pracy Urzędu:
Dni pracy: | Godziny pracy: | Godziny przyjmowania Interesantów: | Rejestracja: |
---|---|---|---|
Poniedziałek - Piątek | 7:00 - 15:00 | 8:00 - 14:00 | 8:00 - 14:00 |
Korespondencja z Urzędem
Uprzejmie informujemy, że PUP Konin udziela odpowiedzi na korespondencję odpowiadającą wymogą określonym w art. 63 § 1, § 2 i § 3a oraz art. 64 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, których treść jest następująca :
Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) wnosi się na piśmie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu. Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi się na adres do doręczeń elektronicznych lub za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym organu administracji publicznej. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania.
Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres, również w przypadku złożenia podania w postaci elektronicznej, i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Podanie wniesione na adres do doręczeń elektronicznych lub za pośrednictwem konta
w systemie teleinformatycznym organu administracji publicznej zawiera dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru.
Jeżeli w podaniu nie wskazano adresu wnoszącego i nie ma możliwości ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, podanie pozostawia się bez rozpatrzenia.
Adresy skrzynek podawczych E-PUAP:
/PUPKONIN/SkrytkaESP
/PUPKONIN/domyslna
Deklaracja dostępności
Powiatowy Urząd Pracy w Koninie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie.
Data publikacji strony internetowej: 2014-06-16. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2019-09-06.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
-
filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
-
filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych.
-
formularz kontaktowy nie posiada dowiązanych etykiet tekstowych.
-
mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-15. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Pani Kinga Pączkowska, k.paczkowska@konin.praca.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 63 24 77 809. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.
Do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Koninie osoby niepełnosprawne mogą dostać się przy pomocy pochylni znajdującego się przy głównym wejściu do budynku. W budynku znajduje się również winda która pomoże w dostaniu się na I i II piętro.
Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.
Budynek zaopatrzony jest w windę oraz szerokie korytarze. Winda umożliwia dostęp do korytarzy na I i II piętrze. Schody w budynku nie są wyposażone w pochylnie dla osób niepełnosprawnych. Przy schodach zamontowane są poręcze. Wejścia do pomieszczeń nie posiadają progów. Dostępna jest również toaleta dla osób poruszających się na wózkach.
Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych.
Budynek posiada 3 wejścia w tym jedno z pochylnią ustawioną przy głównym wejściu do budynku. W Urzędzie nie stosuje się pętli indukcyjnych ani komunikatów głosowych. Nie ma również oznaczeń w alfabecie Braille'a. Nie ma oznaczeń drukiem powiększonym dla osób niedowidzących i słabowidzących.
Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem Urzędu wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Usytuowane są one przy głównym wejściu do Urzędu.
Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
Do budynku i wszystkich pomieszczeń obsługi można wejść z psem asystującym.
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Urząd nie dysponuje pracownikami przeszkolonymi z zakresu posługiwania się językiem migowym i nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego online.