Komunikat dot. rejestracji

Print Drukuj
 
Informujemy, że obsługa spraw związanych z rejestracją osób bezrobotnych i poszukujących pracy jest realizowana głównie poprzez wypełnienie wniosku o dokonanie rejestracji za pośrednictwem elektronicznego systemu rejestracji, który dostępny jest na stronie www.praca.gov.pl.
 
Możliwe są dwa sposoby rejestracji:
 
  • Pełna rejestracja za pośrednictwem Internetu, z której mogą skorzystać osoby dysponujące:
  1. kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
  2. podpisem zaufanym
     
W takim przypadku wymagane do rejestracji dokumenty muszą zostać zeskanowane,  a wniosek opatrzony jednym z powyżej wskazanych bezpiecznych podpisów. Rejestracja nastąpi z dniem złożenia wniosku.
Instrukcja elektronicznej rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy
  • Prerejestracja  - osobom, które nie posiadają jednego z ww. podpisów, po przekazaniu danych za pomocą formularza elektronicznego, zostanie wyznaczony termin stawiennictwa w urzędzie pracy, nie dłuższy niż 7 dni roboczych, w celu dostarczenia wszystkich wymaganych na potrzeby rejestracji dokumentów i dokonania rejestracji. Rejestracja nastąpi z dniem stawiennictwa w urzędzie pracy.
 
W przypadku braku możliwości wypełnienia wniosku za pośrednictwem elektronicznego systemu rejestracji, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem  tel. 63 24 77 836 w celu umówienia terminu wizyty do rejestracji.

 
 
 
 
Informacje o publikacji dokumentu